星期六, 5月 14, 2005

從「非典型廢柴」開始

記得在2003年沙士期間,於網上發放了第一隻政治改編歌「非典型廢柴」,我開始從以前的音樂創作圈子,向前走出了一小步。不過很快,我收到一些陌生人的攻擊email,話我呢樣唔好個樣唔好。經營了一段時間的forum,也開始有人攪破壞。

說真,有人比意見,當然要接受,這樣才能有進步。不過,意見是惡意的還是有建設性的,從用字、語氣和邏輯,一眼便分辨出來。

我常用這樣的理論開解自己:從統計學的Normal Distribution裡,好討厭你的人其實是非常小數,應該和很喜愛你的人的數量相對稱,這是curve的兩個極端。如果不希望有人討厭你,唯一的辦法是,不讓人認識你。我相信,當越來越多人認識你,討厭你的人就會明顯增多,不過安慰自已的想法是,喜愛你的人也會相對增多。

有時見到某些留言,我會這樣安慰自已。

3 Comments:

At 5/14/2005 11:45 下午, Anonymous 路過 said...

香港有好多擁護鍾先生既人,通常擁護鍾先生既人,
都好得閒,佢地得閒搵人去洗論壇洗版面,
佢地好得閒,得閒到政府有咩政策都關佢地事,
得閒到理會新故爺吹唔吹口哨,
得閒到不斷搞蛇宴荔枝團,
但係唔得閒幫手改善民生

註:鍾先生,名央,不知何許人也

 
At 5/15/2005 12:02 上午, Blogger pig said...

Blog 既其中一個好處既入黎既人最主要睇你既文章,而唔係睇回應。所以blogger在一些事件上的睇法可以比較獨立。

 
At 5/15/2005 12:47 上午, Blogger 一毫子 said...

批評就如鼓勵,你得人地才會浪費自己的時間去批評你...原因只有一個...眼紅!

 

發佈留言

<< Home